środa, 19 sierpnia 2015

SIEMKA WSZYSTKIM! :)
 Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem, a jestem kiepsk w pisaniu, więc troszke nie wiem od czego zacząć ;)
hmm...Może po prostu się przedstawię.?

Nazywam się Ania, obecnie mam 20 lat i to chyba wszystko co musicie wiedzieć xD
Mam wiele hobby. Jednym z nich jest wydawanie prawie wszystkich oszczędności na produkty do włosów... chwile... to chyba podchoodzi pod kategorie NAŁOGI (oj tam ;) ) - chociaz, tak na marginesie to chyba nigdy nie posune sie do tego żeby kupować jakieś nie do końca sprawdzone preparaty czy urządzenia za wiecej niż 150 zł ..chociaż kto wie...xD
no ale ...

Założyłam tego bloga z kilku przyczyn:
1. zeby jakoś uporządkować mój chaotyczny sposób na wszystko
2. zeby próbować różnych metod pielęgnowania włosów i pisać ich recenzje - może komuś sie to przyda :)
3. robić aktualizacje włosów
4. podsumować wszystko co do tej pory wiem

nie mam badego pojęcia jak często będe wstawiać posty. Pewnie dopiero jak skończe jakieś kuracje itp..., może częściej... zobaczymy :)

DO ZOBACZENIA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz