piątek, 21 sierpnia 2015

NAJLEPSZE KOSMETYKI DO STYLIZACJI WŁOSÓW KRĘCONYCH według mnie :)

Próbowałam wielu kosmetyków do stylizacji takich, które nie sklejają włosów, nie zostawiają puchu, sprawią, że włosy w dotyku są mięciutkie jak aksamit :) I do tej pory tylko 3 produkty dały zadowalające efekty.

1. SIEMIE LNIANE
Idealna opcja na sam początek, kiedy dopiero się wgłębiasz w tajniki pielęgnacji włosów. Bardzo fajnie działa na włosy, z tym, że trzeba uważać z proporcjami, pilnować, żeby nie było to na gazie zbyt długo czy tez za krótko i następnego dnia koniecznie trzeba umyć włosy i bawić sie z tym od początku. Ja niestety nie miałam czasu na poranne zabawy z włosami bo jeszcze trzeba czekać aż wyschną i jeszcze raz je wygnieść. Dlatego zaczęłam rozglądać się za innymi kosmetykami.

Sposób robienia: do garnka wlewałam wodę (1-2 szkl) i na oko sypałam siemieniem lnianym. wstawiałam na gaz i pilnowałam, żeby konsystencja nie była za gęsta. Nastepnie na sitko i czekałam az to wystygnie, żebym mogła nałożyć tą paćkę na włosy :)

2.SMART TOUCH Montibello
To zdecydowanie był mój HIT :) Wlosy po nim są mięciutkie, nie ma puchu, pięknie podkreśla loki, włosy nabierają blasku, + fajny zapach :P Jedyny mankament to to, że kosztuje ok 50zł ale czego sie nie robi dla włosów xD

Produkt jest również bardzo wydajny ale i przy nim trzeba codziennie myś włosy bo nastepnego dnia wyglądają bardzo nieciekawie. A poza tym po ostatnim cięciu niestety już nie sprawuje się on tak rewelacyjnie na moich włosach, Tak więc szukałam dalej i tak oto dochodzimy do pozycji nr 3 ;)

3.LOCKEN EMULSION Alcina
Kupiłam go u mojego fryzjera parę dni temu i już emulska ta podbiła moje serce ;) Włosy są miękkie, nie puszą sie, podkreśla loki i dodatkowo chroni włosy przed utratą wody :) Dużym plusem też jest to, że następnego dnia włosy nadal wyglądają dobrze i tym sposobem mogę myś je co 2 dni ;)
Cena też nie jest wygórowana jak na tyle korzyści - ok 40 zł. 
 
 
DOBRA RADA !!
Jak używacie kosmetyków tego typu to dentyście wgniatajcie je w wilgotne włosy, poczekajcie aż one wyschną i wygniećcie je ponownie. Przy drugim wygniataniu istnieje taka zależność ze im szybciej to zrobicie tym więcej puchu będzie na Waszej głowie także najlepiej to zrobić jak włosy będą już suche :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz